Fysiofitness

Fysiofitness is geschikt voor iedereen.
U kan komen trainen om uw lichamelijke klachten te verhelpen of verminderen, maar ook zonder lichamelijke klachten kan u komen trainen. Dan kan u werken aan bijvoorbeeld het verbeteren van uw conditie, gewichtsverlies of toename van spierkracht.

Waarom juist bij Fysiotherapie Lekkerkerk?
Als u aan uw gezondheid wilt werken, maar niet in een grote sportschool wilt trainen, dan is fysiofitness bij Fysiotherapie Lekkerkerk iets voor u.

Voorafgaand aan de training vindt er een intakegesprek plaats. Hierin stelt u samen met een fysiotherapeut doelen op die u wilt bereiken met de training. De training vindt plaats onder begeleiding van een fysiotherapeut. Iedereen traint op zijn eigen niveau en werkt aan zijn persoonlijke doelen. Omdat het aantal mensen dat tegelijkertijd traint beperkt is, is er veel aandacht voor iedereen.
Naast het behalen van de gestelde doelen, vinden we plezier tijdens de training ook erg belangrijk.

Trainingstijden
In overleg met u kijken welke trainingstijd u het beste schikt.

Wilt u weten of fysiofitness iets voor u is? Neem vrijblijvend contact op met één van de therapeuten van Fysiotherapie Lekkerkerk